Klacht: onjuist adres gegevens

op 07 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 maart 2020 om 16:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marthinus,

Bedankt voor jouw feedback. Ik zie inderdaad dat het systeem een adresfout aangeeft van de parcelshop. Wat de reden hiervan is is voor mij niet bekend. Ik heb aan het depot doorgegeven dat het adres wel klopt.

Maandagochtend ontvang je bericht hoe laat jouw pakket bij de parcelshop wordt aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Customer Service DPD

Alle klachten die gemeld zijn door Thinusp