Klacht: Onheuse bejegening van medewerker nav klacht van plastic dopje in de koffie.

op 01 september 2018 over Delifrance in de categorie Horeca

Delifrance Hermitage 12, 1506 TX Zaandam.

Vandaag (01-09-2018) ging ik tussen 13u en 14 u met een vriendin bij Delifrance buiten op het terras zitten .(Zaandam Hermitage 12)
We bestelden 2 latte Machaito met wat lekkers erbij.
Toen mijn vriendin haar koffie ophad , lag er een wit plastic dopje op de bodem van haar glas. (waarschijnlijk van een melkpak..)Wij melden dit bij de serveerster (jong meisje met lang haar in een paardenstaart en tatoeages op haar arm) . Die reageerde: nou wat vreemd, dit kan niet ik zal er melding van maken.
Verder kwam zij er niet meer op terug.

Toen we binnen gingen afrekenen meldde mijn vriendin dit . We werden geholpen door een wat oudere man (40-50 jaar ) met een buitenlands accent. Hij reageerde : ja dit kan gebeuren Waarop mijn vriendin zei dat ze het niet normaal vond. Waarop hij weer zei op een norse toon en boos kijkend ja het is druk en dat kan gebeuren, ja en je hebt de koffie opgedronken . IK raakte geïrriteerd door zijn norse , klantonvriendelijke bejegening.
Ik zei dat het dopje pas bij de laatste slok bemerkt werd en ik op zijn minst wel een excuus had verwacht . Waarop hij weer nors en op bozige toon zei : Ja sorry dan
Waarop ik zei dat ik op zijn minst toch wel een tegemoetkoming had verwacht. De medewerker zei toen nog bozer :ik heb toch sorry gezegd! En verder zei hij: Wil je dan 2 gratis koffie , ben je dan blij!
Waarop ik verbouwereerd antwoorde dat ik dat nu niet meer nodig vond en een klacht jegens hem zou gaan indienen.

Sowieso vond ik zijn toon en houding onacceptabel. Meerdere klanten waren hiervan getuige . Dit lijkt mij niet wenselijk voor de uitstraling van de zaak.

Ik ben tevreden als deze klacht serieus wordt genomen en de desbetreffende medewerker op zijn gedrag en houding wordt aangesproken. De klant is koning en je hebt een dienstverlenend beroep en je dient je professioneel te gedragen!
Ik verwacht een tegemoetkoming of geste in welke vorm dan ook.

Tevens vonden wij achteraf dat het niet hygiënisch is dat er een dopje in de koffie valt. (waarschijnlijk hebben meerder mensen aan dat dopje gezeten om melk in te schenken...)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Delifrance

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Delifrance nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door margofitters