Klacht: Onheuse behandeling klantenservice

op 16 juni 2021 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jaren trouwe klant en altijd naar tevredenheid tot nu. Er staat op de site een jumpsuite voor €39,99 en wil deze bestellen. Bij afrekenen veranderd de prijs opeens in €79,99 Hierover contact opgenomen met klantenservice. Zij beweren dat dit niet zo is en doen of ik info van een andere aanbieder heb. De info komt echter gewoon uit de Esprit app dus screenshots gestuurd. Ook nu word beweerd dat dit van een andere site komt. Ik word dus gewoon voor leugenaar uitgemaakt!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik het bewuste kledingstuk ontvang regen de prijs van €39,99 en daarnaast toch echt een behoorlijk excuse voor deze behandeling!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BiancaKampman