Klacht: Onheus en intimiderend behandeld door personeel

majootje op 16 februari 2021 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Meerdere keren in de afgelopen maanden ben ik zeer brutaal behandeld en onheus bejegend door personeel van de Birk in Goes. Ik kan GEEN mondkapje op vanwege COPD longaandoening, heb hiervoor speciaal een button en een pasje laten maken. Desondanks het laten zien en tekst en uitleg geven werd ik meerdere keren ternauwernood met veel tegenzin door personeel maar toegelaten om mijn boodschappen te doen. Zelfs ben in een maand geleden door (waarschijnlijk) een klant bij het lege flessen automaat in de hal in mijn rug geprikt met een mes!! Ik ga al zo weinig mogelijk naar de winkel omdat dit zeker geen uitje voor mij is maar een noodzakelijk kwaad omdat ik eten nodig heb. Vandaag was de druppel, ik sta uitgeput aan de kassa, en in alle drukte rondom mij hoor ik niet dat kassiere mij gedag zegt, dus sta aan het eind van de band boodschappen (bomvolle kar) uit te laden, en hou mijn afstand. Krijg ik me brutaal de wind van voren met de vraag of het toevallig geen goede dag voor mij was, omdat ik geen gedag terug had gezegt! Sorry, heb net gehoord van sterfgeval waar mijn gedachten op dat moment bij waren, leg dat uit aan de dame, en krijg nogmaals te horen,dat kan ik niet ruiken en ook niks aan doen, dus kortom doe eens normaal! Dan sta je aan de grond, wil je janken, haar voor de kop slaan omdat ze zo reageert op je, en als haar blikken konden doden lag ik daar gestrekt. Ik kamp hier dus al maanden mee dat ik ronduit gediscrimineerd word vanwege mijn handicaps en gezondheidsklachten, door meerdere personeelsleden en wil dit heel graag aankaarten als gegronde klacht voor mensen met een ONZICHTBARE ziekte!!!! Dit kan niet, dit mag niet en ik zal ook deze winkel gaan boycotten als het zo doorgaat! Woest ben ik, maar bovenal heel erg verdrietig dat je tegenwoordig zo behandelt word in deze winkel in Goes zuid.

Pas als er OPENBAAR een excuses gemaakt word aan mensen met een ONZICHTBARE ziekte, en dus uitzondering op mondkapjes plicht, door dit filiaal ben ik enigszins tevreden. Daarnaast zou het erg fijn zijn als het voltallige personeel op hun ONAANVAARDBAAR handelen naar deze groep mensen wordt aangesproken en onderricht.Ik ben notabene mantelzorger voor veel mensen die niet eens meer bij jullie winkel durven te komen, dit vanwege te veel drukte, te smalle paden, en te onvriendelijk personeel wat zich zelf ook niet aan de regels houd. Doe dus wat met deze klacht, jullie zijn ook afhankelijk van onze centen om te kunnen blijven bestaan!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door majootje