Klacht: Onheus bejegend door cassiere

op 04 maart 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag was ik bij Lidl aan de Waarbekenweg in Hengelo. Ik had mijn boodschappen vanuit het mandje op de transportband gelegd. Ik had een tasje bij me waarin mijn handschoenen zaten. Dat tasje had ik op de toonbank gelegd. Mijn portemonneee had ik daar al uit gepakt om af te rekenen. Vervolgens vraagt de cassiere aan mij: “hebt u ook nog iets in dat tasje”.
Ik vond dat een zeer impertinente vraag en voelde me behoorlijk geschoffeerd. Ik was dan ook alleen in staat mijn tasje te openen en de inhoud te tonen. Normaal gesproken ben ik niet op mijn momdje gevallen, maar ik was niet in staat een woord uit te brengen en heb totaal ontdaan de winkel verlaten. Thuis kwam de woede.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht minimaal excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 september 2016 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tinekekohn@hetnet.nl