Klacht: Onherstelbare schade

op 09 augustus 2017 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Geachte heer, mevrouw

Ik wend mij tot u met de volgende klacht. Op 21 juli 2017 heeft u bij ons de meubels “Houston” geleverd conform ordernummer 2240029.

Wij moeten zeggen dat we meubels prachtig vinden, maar……

Eergisteren op maandag 7 augustus hebben wij geconstateerd dat er plotseling vlekken zaten op de eetkamertafel. Precies op de plek waar een glazen vaas heeft gestaan. Het kan zijn dat bij het schoonmaken van de bloemen de onderkant van de vaas nog een klein beetje vochtig was. Maar dat dit direct onherstelbare schade aan het hout aanricht is voor ons onacceptabel.

Vooropgesteld, het is een natuurproduct en zo zal het ook behandeld moeten worden. Wij zijn normale oudere mensen zonder kinderen die heel zuinig met onze spullen omgaan en zeker met de nieuwe meubelen.

Wij hebben nooit het advies gekregen om geen enkel druppeltje water op het hout te laten komen zodat dit onherstelbare schade toebrengt. Daarnaast het is een EETTAFEL. Als het nog niet tegen een beetje vocht bestand is….. Laat staan er valt een heel glas water overheen.

Op de site van jullie staat ook bij de Houston meubels:

Het gerecyclede eikenhout is met soft touch lak afgewerkt, waardoor het hout beschermt is voor invloeden van buitenaf. NIET DUS!

Wij vragen en verzoeken u om een gepaste oplossing voor herstel van meubels die al na dik twee weken onherstelbaar zijn beschadigd. Het bijgeleverde onderhoudsspul heeft niets kunnen oplossen aan het probleem. Een en ander na advies gisteren op de zaak in Heerlen.

Daarnaast is in de salontafel een scheur zichtbaar zodanig dat ik de grond eronder kan zien. Niet dramatisch maar als de scheur groter wordt heb ik het gemeld. (ook gisteren gedaan in de zaak in Heerlen) Een foto daarvan heb ik ook gemaakt en kan ik desgewenst opsturen.

Graag verneem van ik op korte termijn.

Met vriendelijke groet

Ben van der Laan

Als de meubels weer worden zoals ze zijn geleverd maar dan goed beschermt!

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goossens nog niet in behandeling is genomen.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Bericht van Goossens

1 dag geleden - Beste B. van der Laan, Wat vervelend om te horen dat er vlek is gekomen op de tafel. Ik zie dat mijn collega's de klacht al in behandeling hebben genomen en dat er een afspraak is ingepland dat er een servicemonteur bij u langskomt. Bij vragen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice op 0413-212855. Met vriendelijke groet, Medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ben Van der Laan