Klacht: Onhandig

op 01 september 2018 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb geprobeerd een reparatie aan te melden en in het formulier kon ik een keuze maken of mijn toestel verzekerd was of niet. Ik gaf aan dat dit niet het geval was, maar in het formulier moest ik toch een polisnummer ingeven, anders kon ik het niet versturen. Uiteindelijk heb ik het op gegeven en hoop ik maar dat het alsnog via BCC geregeld word. Die heb ik inmiddels ook al 3 x gebeld.
Hoop dat ik dit jaar toch nog tv kan kijken.
Met vriendelijke groet. C. M. Bierhoff

Als ik eindelijk een monteur thuis heb en dat hij mijn toestel kan repareren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CE Repair Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CE Repair Services

Heeft op 01 september 2018 om 13:05 geantwoord

Geachte heer,

Het is een misvatting dat het een verplichte keuze is om te vermelden of uw tv-toestel verzekerd is. Op het aanmeldformulier wordt gevraagd Garantie JaNee, daar dient u een keuze te maken bij Garantiecertificaatverzekering is dat niet verplicht. In het vertrouwen u hiermee voldoen te hebben geadviseerd en geholpen,

CE Repair Services.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben van Dijk