Klacht: Onhandig en irritant

op 26 juli 2017 over DigiD in de categorie

Ik probeer me in te loggen op mijn DigiD om het een en ander te regelen, en nu hebben ze een nieuwe manier om in te loggen bedacht,(voor meer veiligheid) allemaal leuk en aardig maar die sms code kan ik toch never nooit helemaal onthouden, hoeveel moeite is het nou als overheid om net als Whatsapp de code automatisch in te laten vullen, waarom doet de overheid altijd zo hinderlijk moeilijk als het dus ook gewoon makkelijk kan.
En ze hebben nog een nieuwe manier van inloggen bedacht, namelijk via een app.
Dus ik denk ja dat lijkt me in ieder geval wel handig en gebruiksvriendelijk, nou mooi niet dus.
Je moet dus om dit op je telefoon te activeren jezelf even inloggen op een andere apparaat…!
Hoe debiel, wie zegt dat iedereen maar nog een laptop en weet ik veel wat allemaal heeft staan. Ik niet in ieder geval. Stomme overheid, je bent al vervelend genoeg, investeer is eens in goeie mensen om een app of wat dan ook te maken, prutsers.

Als de overheid alles een keer wel goed doet.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DigiD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jordymario