Klacht: ongewild lidmaatschap

op 20 september 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

na telefonische benadering, heel opdringerig trouwens van de dame die belde, zit ik nu met een factuur van 99 euro. Of ik die binnen 7 dagen wil betalen. Ik meteen bellen naar crowncard, werd mij door desbetreffende dame gezegd dat ik de stappen moet opvolgen. Welke stappen? vroeg ik. Zegt zij:’ die 99 euro betalen’, en dat bleef zij maar zeggen. Ik tegen haar of ze helemaal betoeterd was en dat ik helemaal niet ga betalen voor iets wat ik niet wil. Volgens haar had ik dan binnen 14 dagen moeten annuleren nadat ik mailtje van hun binnenkreeg. Ik was op het werk toen ik benaderd werd en dus zei ik dat ik geen tijd had. Toen vroeg ze mij als ik het goed vond dat zij een mail ging sturen zodat ik alles rustig kon nalezen. Ik stemde toe omtrent dat mailtje, maar door de drukte op het werk was ik dat helemaal vergeten, vooral omdat het in de spambox terecht was gekomen, tot ik gisteren ook via de mail een factuur van hen kreeg. Ik dus meteen bellen naar crowncard, en ja hoor, ik moet betalen of ik nou wil of niet, anders krijg ik incasso en deurwaarder voor de deur. Is dit nou echt manier van zaken doen? Waar zijn de rechten van de consument gebleven??? Ik heb toen advies gevraagd bij het juridisch loket, en daar werd mij geadviseerd dat ik een aangetekende brief moest opsturen. Wel ja, een aangetekende brief opsturen naar een postbus…heb het maar op de email gedaan naar crowncard..dat was gisteren…ik wacht nu op hun reactie…Ik hoop dat dit goed komt…Ik kan geen cent missen nu…

Ik zal tevreden zijn als mijn lidmaatschap, welke door crowncard zelf is geactiveerd (zonder mijn toestemming) opgezegd wordt en dat de factuur geannuleerd wordt. En ik vooral niks hoef te betalen,want ik wil geen kortingen. Als ik dat had gewild, ging ik zelf het internet af en de folders die ik in de brievenbus krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door an71