Klacht: ongewenste mails

op 17 augustus 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg de afgelopen weken bijna dagelijks mails over onopgeeiste prijzen, krasloten, reclame etc,
Dit gaat in getale van wel 5 a 6 mails per dag. Zeer vervelend.
Ik heb me al een aantal keren uit laten schrijven maar de mails blijven binnenstromen.
Hopelijk gaat men hier wat aan doen want het wordt wel erg vervelend.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik geen mails meer van AH ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jermo