Mijn Klacht:
Ik krijg de afgelopen weken bijna dagelijks mails over onopgeeiste prijzen, krasloten, reclame etc,
Dit gaat in getale van wel 5 a 6 mails per dag. Zeer vervelend.
Ik heb me al een aantal keren uit laten schrijven maar de mails blijven binnenstromen.
Hopelijk gaat men hier wat aan doen want het wordt wel erg vervelend.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik geen mails meer van AH ontvang.

