Klacht: ongewenste afschrijving van rekening

op 05 juni 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klarna heeft een bedrag van onze rekening gehaald terwijl het geen toestemming voor heeft gekregen, er is nooit op akkoord gedrukt.

Er is een bestelling geplaatst bij wish, die staat nog steeds in het winkelwagentje. Ik wilde betalen via ideaal en Klarna heeft toen het bedrag afgeschreven????

Gewenste Oplossing:

Als het bedrag is teruggestort op de rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 06 juni 2018 om 07:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht!

Allereerst wil ik u graag informeren dat wij niet zomaar een bedrag kunnen afhouden zonder toestemming van de klant. Dit is wettelijk ook helemaal niet toegestaan.

Wat ik kan zien is dat u voor uw bestelling bij Wish.com gekozen heeft om vooraf te betalen via iDEAL. Hier heeft u dus zelf voor gekozen.

U heeft inmiddels ook al contact opgenomen met onze klantenservice en mijn collega heeft u geïnformeerd over uw bestelling en de terugbetaling. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u altijd opnieuw contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u uiteraard graag verder!

Fijne dag gewenst!

Groet, Loredana

Alle klachten die gemeld zijn door rodejaspis