Klacht: Ongewenste afschrijving

op 16 juni 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Sinds 17 december 2020 schrijft Novalnet AG ongewenst maandelijks een bedrag van onze rekening. De bedragen worden steeds hoger. Wij hebben hier nooit een machtiging voor afgegeven en kennen dit bedrijf dan ook niet.
Machtingskenmerken en tegenrekeningen zijn wisselend.

We zijn tevreden als het afschrijven stopt en het met terugwerkende kracht wordt terug gestort.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 17 juni 2021 om 11:26 geantwoord

Hallo E.Verra,

Dit is het Novalnet payment-support team. Wij zijn verantwoordelijk voor vragen van klanten bij Novalnet.
Vanwege de regels voor gegevensbescherming kunnen we de gegevens over uw gebruiker of betalingsgegevens niet delen op dit platform.
Houd er rekening mee dat u altijd contact moet opnemen met de websiteprovider (van wie de bestelling is geplaatst) om uw abonnement te annuleren of u moet ons in ieder geval op de hoogte stellen bij Novalnet (op [email protected] of neem telefonisch contact met ons op tijdens onze werkuren op 49 89 923 068 329) als u problemen ondervindt met de websiteprovider, zodat we de nodige maatregelen kunnen nemen. Wij helpen u graag verder.
U kunt de link https://card.novalnet.de/ volgen om meer informatie te krijgen over een factuur ontvangen van of een bedrag afgeschreven door Novalnet AG of om een bestaand abonnement te beëindigen.
Tot slot willen we u erop wijzen dat Novalnet AG een Payment Service Provider is, en alleen verantwoordelijk is voor de verwerking van de betaling voor de website (van wie de bestelling is geplaatst), maar niet voor de inhoud, diensten of goederen van die website. Mocht u nog vragen hebben over de inhoud, diensten of goederen van die website, neem dan direct contact op met de aanbieder van de website. Contactgegevens zijn meestal te vinden op de website (waar u zich heeft geregistreerd).

Ons Payment Support Team hoopt snel van u te horen!

Uw Novalnet-team
[email protected]

49 89 923 068 329 (Mo - Fr, 9:00 uur - 16:00 uur)

Heeft op 17 juni 2021 om 19:30 geantwoord

Het is een vage reactie, krijgen geen duidelijk antwoord. Wordt gezegd dat we contact op moeten nemen met de verkoper. We hebben echter niet gekocht.

Alle klachten die gemeld zijn door E.Verra