Klacht: Ongewenste afschrijving

op 19 mei 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

GibMirSex is een fake bedrijf heb me nooit aangemeld en zelfs afgemeld op 09-04-2021
Toch schrijven ze twee keer geld van mijn rekening.

Ik heb twee bedragen gestorneerd en ik wil dat dit ophoudt. Zonder aanmelding en zelfs annulering blijven ze incasseren.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Pjerry57

2 maanden geleden - Vele mensen hebben problemen met dit bedrijf, zonder aanmelding halen ze geld van je rekening, je komt er pas achter als het te laat is omdat niet iedereen de enorme lange voorwaarden leest. Hoe kan het dat je automatisch lid bent en moet betalen. Bij telefonisch contact krijg je medewerkers die bij onverstaanbaar zijn door accent en snel brabbelen. Ik had gebeld om alles stop te zetten en dan vragen ze wat je zoekt. Niets zoek ik, ik nam een kijkje op jullie site. Bij nader contact bleek het te zijn verlengt. Weer betalen, dit was dus miscommunicatie of misschien opzet. Ik was boos aan de telefoon en zeer duidelijk. Dit bedrijf moet worden gestopt en Novalnet AG moet zijn diensten voor dit bedrijf stopzetten. Pier.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 25 mei 2021 om 13:02 geantwoord

Hallo Pjerry57,

Dit is het Novalnet payment-support team. Wij zijn verantwoordelijk voor vragen van klanten bij Novalnet.
Vanwege de regels voor gegevensbescherming kunnen we de gegevens over uw gebruiker of betalingsgegevens niet delen op dit platform.
Houd er rekening mee dat u altijd contact moet opnemen met de websiteprovider (van wie de bestelling is geplaatst) om uw abonnement te annuleren of u moet ons in ieder geval op de hoogte stellen bij Novalnet (op [email protected] of neem telefonisch contact met ons op tijdens onze werkuren op 49 89 923 068 329) als u problemen ondervindt met de websiteprovider, zodat we de nodige maatregelen kunnen nemen. Wij helpen u graag verder.
Tot slot willen we u erop wijzen dat Novalnet AG een Payment Service Provider is, en alleen verantwoordelijk is voor de verwerking van de betaling voor de website (van wie de bestelling is geplaatst), maar niet voor de inhoud, diensten of goederen van die website. Mocht u nog vragen hebben over de inhoud, diensten of goederen van die website, neem dan direct contact op met de aanbieder van de website. Contactgegevens zijn meestal te vinden op de website (waar u zich heeft geregistreerd).

Ons Payment Support Team hoopt snel van u te horen!

Uw Novalnet-team
[email protected]

49 89 923 068 329 (Mo - Fr, 9:00 uur - 16:00 uur)

Heeft op 25 mei 2021 om 15:47 geantwoord

Ik heb mijn account niet verlengt maar opgezegd. Ze doen gewoon waar ze zelf zin in hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Pjerry57