Klacht: Ongewenste abonnement kosten

Timstev25011979 op 21 december 2021 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds eind november hebben jullie ongewenst zonder enig kennisgeving elke week 5 euro van mijn rekening afgeschreven.

Gewenste Oplossing:
Direct stopzetten van de betaling en het afgeschreven geld terugstorten.

Gewenste Oplossing:

Geld terugstorten en abonnement stopzetten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 21 december 2021 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Timal,

In antwoord op uw bericht het volgende;

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van uw aankoop en willen u graag de kosten vergoeden. Als u uw IBAN nummer naar onze helpdesk stuurt, dan zal het bedrag van EUR 20,- binnen 10 werkdagen teruggestort worden. Ons mailadres is [email protected]

Voor een blokkade kunt u terecht op de site www.payinfo.nl

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
CFM Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door Timstev25011979