Klacht: Ongewenste abonnement.

op 08 september 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben geconfronteerd met een rekening van 99 euro welke van Crowncard afkomstig is. Ik heb mij hier nooit op aangemeld of lid van geworden .ze zeggen dat ik van hen mail heb ontvangen met gegevens over een kaart? Ik weet alleen niet waar het over gaat en heb ook nooit een mail van ze ontvangen. Na verschillende dreig mails om de rekening te betalen ben ik het zat .ik ben geen abonnement met hen aan gegaan en zal dit ook nooit doen .

Gewenste Oplossing:

Gewenste oplossing. Het abonnement te ontbinden en geen facturen toe te sturen. mij nooit meer telefonisch benaderen voor welke korting of abonnement dan ook .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samburg
x