Klacht: ongewenst verbonden aan een abbonnement

op 06 oktober 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens een opgenomen telefoongesprek schijn ik een crown card te hebben besteld, ik heb duidelijk aangegeven op band dat als ik niet betaalde er geen gevolg zou hebben.
Ik heb de bandopname opgevraagd maar dat deel ontbreekt!!!

Maar nu krijg ik alsnog een aanmaning om 99 euro te betalen voor iets wat ik niet wil.
Ik vind het een valstrik.

Gewenste Oplossing:

Als dit ongedaan gemaakt wordt, en niet betaald hoeft te worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wveyk