Klacht: ongewenst gedrag chauffeur kenteken BZ-TN-16 wagennr 38017

op 04 maart 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 03-03-14 omstreeks 11.30uur wilde ik de parkeerplaats afrijden nadat ik boodschappen had gedaan ij bas vd heijden jan steenstraat in Overschie. Vlak voordat ik wel wilde rijden zette de chauffeur zijn bus dusdanig neer dat ik niet weg kon rijden.
Ik opende mijn raampje en vroeg hem de bus een paar meter naar voren te rijden zodat ik er langs kon. Hij riep luid dat ik er gewoon langs kon. Ik wees hem op de punten op de stoeprand en dat het te smal was. Hij gaf aan hem niet we te halen. Ik stapte uit mijn auto en vroeg of dit ‘normaal’ was zoals hij reageerde waarop hij mij op een denigrerende en respectloze wijze bekeek van top tot teen, zijn schouders optrok en wegliep.
Vele mensen stonden vol verbazing te kijken en ik moest enkele minuten wachten totdat hij terug kwam en wegging.
Deze meneer van middelbare leeftijd (55-60 jaar) maakte in mijn ogen misbruik van zijn macht aangezien hij het nodig vond te zeggen dat ik toch niets kon doen. Als ik mijn auto er nog niet eens langs kreeg, wat wilde ik dan met zijn wagen doen lachte hij. Ik vond het een respectloze wijze van omgang en daarom deze klacht

De beste meneer vond het 'stoer' om mij a public voor schut te zetten dus meneer mag zijn stoere gedrag laten zien wanneer hij mij persoonlijk zijn excuses komt maken.
Buiten het feit dat het slechte reclame is voor UPS (ik zal geen gebruik meer maken van dit bedrijf) is het ongepast gedrag.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:47 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door kan geen naam meer verzinnen