Klacht: Ongewenst gedrag bezoekers

op 22 mei 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn zoon en zijn vriend een bezoek gebracht aan de Efteling.
Mijn zoon van 13 was met zijn vriend in het schip gegaan. Er ontstond enige commotie in de rij achter hen omdat er een aantal jonge mannen hun bier niet af wilde geven.
Toevallig komen deze mannen naast mijn zoon te zitten; hun gedrag (samen met hun ontbloot bovenlichaam en vele piercings) boezemde mijn zoon flink angst in. Bovendien kreeg hij bier in zijn gezicht van de man naast hem (dat was dus idd niet afgegeven/afgepakt). De atractie moest zelfs stop worden gezet omdat een van hen met zijn been tussen het rek en de boot vast zat.
Ik persoonlijk vind dat dit geen prettige omgeving is waar ik mijn kind met een gerust hart een heerlijke tijd laat hebben.
Ik ging ervan uit dat dit een familiepretpark is waar kinderen (ik was elders in het park) gerust even alleen in een atractie kunnen.

Ik ben tevreden als dit soort situaties niet meer voorkomen en mijn zoon niet zo'n vervelende nasmaak zou hebben aan dit 'leuke' ( en voor mij erg kostbaar) uitje.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Van der Sanden