Klacht: Ongewenst bonus signaal

op 01 juli 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Op 25 juni 2019 kocht ik o.a. 2 bakjes pesto die in de bonus waren. De bonus ging echter pas in bij 3 bakjes pesto. Voor 2 bakjes betaalde ik totaal 6 euro, terwijl als ik een derde bakje bijvoorbeeld weggooi, ik beloond wordt en ruim een euro, namelijk 3 bajes kosten slechts 4,95 euro.
Ik denk dat AH hiermee een verkeerd signaal afgeeft. Omdat ik het derde bakje niet perse nodig had heb ik het niet meegenomen, daarvoor word ik nu financieel gestraft. Daarnaast vraag ik me af waarom bij het ene filiaal de klant wel gewezen wordt op de consequentie als je bij een bonusactie niet het vereiste aantal kopt en bij een ander filiaal in Beekbergen bij voorbeeld niet. Ik heb de volgende dag gereclameerd echter het beleid werd landelijk door AH gemaakt en konden dus niets doen. Uiteraard hadden ze de twee gekochte exemplaren kunnen crediteren en een extra bakje geven (of weggooien?) en 1,05 terug

Als ik 1,05 terug krijg enof een extra bakje.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Greefhrost