Klacht: Ongewenst afschrijvingen internetdiensten op telecomprovider factuur

op 04 september 2016 over payinfo in de categorie SMS Diensten

Ik zie op mijn T-Mobile factuur dat er sinds juni 10 euro per week wordt afgeschreven voor internetdienst whooshah en myquizzie. Daar heb ik me zeker niet bewust voor aangemeld maar er is inmiddels wel al 17 keer doorbelast. Na verdieping heb ik me inmiddels afgemeld via payinfo. Maar het is gewoon crimineel dat dit kan en ik zie op internet dat er vele slachtoffers zijn en al jaren. Telecom providers moeten doen waarvoor we een abonnement hebben afgesloten. Bellen en internet. Geen incassodiensten voor vage derde partijen.

Als ik schadeloos wordt gesteld en er in bredere zin iets aan gedaan wordt. Blijkbaar staat alles standaard open en wordt alles geaccepteerd totdat een klant er zelf achterkomt dat er iets niet goed zit. Mensen moeten proactief beschermd worden tegen deze duistere praktijken. Als op payinfo alle informatie staat moeten ze ook proactief om akkoord voor afschrijving kunnen vragen als extra check. Ik heb een abonnement voor telefonie en internet. Meer hoeft een provider niet te doen en zich zeker niet lenen voor incasso diensten voor derden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over payinfo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over payinfo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Torilini