Klacht: Ongewenst afschrijven

Michael Barten op 21 december 2021 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via mijn maandelijkse telefoon rekening kwam in er achter dat ik betaal voor kosten van een abonnement bij dit bedrijf! Van 5€ per week sinds 8 nobember 2021zonder dat ik ergens toestemming voor heb gegeven. Ik heb dit spel niet eens op mijn telefoon staan!
Spongebob iets dergelijks.

Gewenste Oplossing:

Stopzetten en elk bedrag wat afgeschreven is terug storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 21 december 2021 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Barten,
In antwoord op uw bericht het volgende;

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van uw aankoop en willen u graag de kosten vergoeden. Als u uw IBAN nummer naar onze helpdesk stuurt, dan zal het bedrag van EUR 35,- binnen 10 werkdagen teruggestort worden. Ons mailadres is [email protected]

Voor een blokkade kunt u terecht op de site www.payinfo.nl

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
CFM Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door Michael Barten