Klacht: Ongewenst abonnement Puzzelbrein

op 02 oktober 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Een tijd terug kreeg ik een zending vanuit Puzzelbrein in de brievenbus met onjuiste tenaamstelling. Omdat wij niets hadden besteld en de tenaamstelling niet juist was, hebben we dit aangezien als reclame. Nu ontvangen we allemaal herinneringen en aanmaningen voor het betalen van een abonnement. Heel slinks is schijnbaar geprobeerd door Puzzelbrein om iemand in een abonnement te luizen. Los van dat de post niet voor ons is bestemd, gaat het hier ook nog eens om misleiding en oplichtpraktijken.Vergelijkbare organisaties als deze zijn juridisch vervolgd met succes voor vergelijkbare praktijken als deze.

Gewenste Oplossing:

Het abonnement stopzetten met terugwerkende kracht zodat het toesturen van rekeningen en eventuele vervolgzendingen stopt en er geen betalingsverplichtingen meer aanwezig zijn op ons adres! Hier hebben wij niet om gevraagd en willen niet langer lastig gevallen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Reactie van de melder van de klacht Lytsekleef

2 maanden geleden - Telefonisch ook nog contact gezocht met het bedrijf. We zijn als een hond behandeld en uiteindelijk hebben zij ook nog de verbinding verbroken. Echt ongelooflijk onbeschoft!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is reeds stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 13 oktober 2017 om 09:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lytsekleef