Klacht: Ongewenst abonnement

op 21 december 2017 over BestVIPgames in de categorie SMS Diensten

Elke maand controleer ik mijn bankafschriften van mijn mobiel. De maand november was ineens 25 euro boven mijn normale abonnementskosten afgeschreven. Nadat ik contact had gehad met de klantenservice van Vodafone vertelde ze mij ook nog eens dat mijn rekening van december al klaar stond met een bedrag van €50,- boven op mijn eigen abonnement. Daarna ben ik ook nog naar de winkel geweest om te achterhalen waar deze kosten vandaan kwamen. In de winkel kwamen we er achter dat dit van ”Best VIP games” kwam. Vervolgens heeft de Vodafone-medewerker de sms-dienst geblokkeerd. In totaal is er 10x €7,50 afgeschreven via mijn Vodafone abonnement. Ik heb hier nooit in toegestemd en weet ook niet hoe ik aan dit abonnement ben gekomen.

Het gaat om het abonnement ‘Best VIP Games’ van aanbieder
Inter Inventory Company Limited die in totaal €75,- onterecht hebben afgeschreven.

Als het geld wat is afgeschreven terug gestort wordt. Ook wil ik verder geen ongewenste abonnementen meer van dit bedrijf.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BestVIPgames over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door TinaGia