Klacht: ongewenst abonement

op 15 juni 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Ik ben telefonisch benaderd door Calatus bv met de vraag of ik een proef exemplaar wilde en daarna pas hoefde te beslissen over een abonnement. Ik heb gezegd dat ze proefexemplaar kunnen opsturen. Na het proef exemplaar te hebben ontvangen zat ik aan een abonnement vast voor een half jaar aldus Calatus B.V.Ik heb dit schriftelijk nooit ontvangen. Ik krijg nu een brief waarin staat dat ik een abonnement heb afgesloten. De kosten bedragen € 71.68 voor dit abonnement. Ik heb afgelopen zaterdag een factuur ontvangen. ik ben het hier niet mee eens dit is misleiding. Ik heb gisteren een telefonisch contact gehad en krijgt te horen dat ik eraan vast zit, maar dat ze bereid zijn om het abonnement om te zetten in een kwartaalabonnement. Kosten zijn dan 32,35. Doe ik dat niet, dan moet ik 71,68 betalen. Ik moet binnen zeven dagen reageren. Ik heb trouwens alleen het proefexemplaar ontvangen, en geen factuur maar nu krijg ik wel een herinnering. En als je dan klaagt krijg je een kwartaal abonnement zonder proef exemplaar aangeboden en dan is voor deze firma de zaak afgedaan. Ze zijn telefonisch ook slecht bereikbaar. I

Ik niets hoef te betalen, want ik heb geen abonnement afgesloten. Ik heb niets ondertekend.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter1972