Klacht: Ongewenst aangesloten bij Qurrent

op 29 juni 2017 over Qurrent in de categorie Energieleveranciers

Ik heb iemand van Qurrent aan de deur gehad rond December 2016.
Zij heeft wat gegevens van mij genoteerd en aangegeven dat als ik een contract wil aangaan, dat ik dan op een mail moet reageren.

Ik zei dat ik er nog over na wil denken en dat ik waarschijnlijk niet op de mail ga reageren.

Vervolgens zie ik in juni een eerste afschrijving van Qurrent. Dit terwijl ik net met de Nuon een contract overeenkomst had.
ik heb het bedrag gestorneerd en met de dame , die mij volgens haar gecontracteerd had, gebeld en daarna met Qurrent om te zeggen , dat ik geen contract met hun had afgeloten. Ze zouden dit regelen met Nuon maar dit is niet gebeurt.

Nu ben ik twee maand verder en wordt er nog steeds geld van Qurrent en Nuon afgeschreven.

Nu heb ik vorige week ook al naar Nuon heen gebeld om zeker te zijn dat ik ook daadwerkelijk daar ben aangesloten. Dat zou nogmaals geregeld worden.

Ik heb vandaag nog gebeld met Qurrent en die zeggen dat ik energie geleverd kreeg van Qurrent en niet van Nuon. Ook zeggen ze dat ik alsnog de gestorneerde 2 maanden moet overmaken. En dat ik de afsluitboete moet betalen omdat, ik zogenaamd weer opnieuw wordt aangesloten bij Nuon en afgesloten bij Qurrent.

Wanneer Qurrent alles terugdraait.
En het contract wat naar mijn weten nooit aangegaan is, vernietigd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Qurrent over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Essens