Klacht: Ongewensd abonnement, maar waarop?

op 22 januari 2014 over FTMSC in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onder de App van Burgerservernet verscheen een balkje met oa WhatsApp symbool, het leek als uitbreiding op het Burgerservernet. Als je er op klikte kwam je in een procedure terecht waar je niet makkelijk uitkwam en daarna vertelden ze dat je geabonneerd was maar je kon het ongedaan maken door verder te gaan. Niet dus op mijn rekening van T-Mobile werd € 5,– in rekening gebracht namens FTMSC.
Omdat de Politie gebruik maakt van Burgerservernet heb ik dit bij hen gemeld, maar wie zit er achter?

Gewenste Oplossing:

Bij T-Mobile heb ik gemeld dat ik niet akkoord ga dat zij medewerking geven aan dergelijke oplichters praktijken en dat zij dit dienen te stoppen en anders zeg ik mijn abonnement bij hen op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FTMSC

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FTMSC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bijky