Klacht: ongevraagde incasso

atn1969 op 19 november 2022 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 november heeft er ongevraagd een incasso plaats gevonden,

Gewenste Oplossing:

Dat het bedrag terug gestort wordt en dat deze incasso in de toekomst niet weer gebeurt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht atn1969

1 jaar geleden - Nu weer een onterechte incasso maar met een ander bedrag, ze weten niet van ophouden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 21 november 2022 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door atn1969