Mijn Klacht:
Op 11 november heeft er ongevraagd een incasso plaats gevonden,
Gewenste Oplossing:
Dat het bedrag terug gestort wordt en dat deze incasso in de toekomst niet weer gebeurt

atn1969 op 19 november 2022 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten
Op 11 november heeft er ongevraagd een incasso plaats gevonden,
Dat het bedrag terug gestort wordt en dat deze incasso in de toekomst niet weer gebeurt
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.
Reactie van de melder van de klacht atn1969
1 jaar geleden - Nu weer een onterechte incasso maar met een ander bedrag, ze weten niet van ophouden
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 21 november 2022 om 14:24 geantwoord
Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht