Klacht: Ongevraagde herinnering op ongeldige factuur

Lucie489 op 30 oktober 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Wij ontvingen 24 oktober 2017 een herinnering dat wij het abonnement op magazine Puzzelbrein nog zouden moeten betalen.
Wij hebben dit abonnement nooit gestart en wensen dit ook niet.
Wij hebben ook geen magazine ontvangen, en dat is maar goed ook, anders zouden we het moeten terugsturen.

Derhalve willen wij deze factuur vanzelfsprekend niet betalen.

Tevreden als wij bevestiging ontvangen dat dit abonnement en deze factuur ongedaan zijn gemaakt.
En dat wij niet meer ongevraagd worden lastiggevallen door deze (en vergelijkbare andere) firma's.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Calatus B.V.

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement blijkt reeds stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Calatus B.V.

Heeft op 07 november 2017 om 09:08 geantwoord

Abonnement was reeds stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door