Klacht: ongevraagd telefooncontract vaste lijn

op 30 juli 2016 over XCLNT in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bedrijf per 01 juni overgenomen en een mail gekregen van xclnt dat we telefoonkosten, vaste lijn moeten betalen. Geen idee wie ze zijn en gebeld. Er schijnt in januari dit jaar contact te zijn geweest met een medewerkster, die geen bevoegdheid heeft. Maar dit is voor mijn tijd. Nu moet ik binnen 2 werkdagen betalen ander worden we afgesloten. Diverse mailtjes zijn al over en weer geweest maar geen resultaat.

Gewenste Oplossing:

Ik heb met de vorige eigenaar afgesproken alles van de kpn over te nemen en ik zou tevreden zijn als de vaste lijn terug gaat naar kpn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar XCLNT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door XCLNT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat XCLNT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XCLNT

Heeft op 04 augustus 2016 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door pension moerdijk