Klacht: Ongevraagd puzzellboek

op 08 september 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een puzzel boekje met factuur van 75.30 binnen gekregen..
Ik heb daar nooit om gevraagd.
Ik ben zelf net 15 jaar geworden en ik heb wel wat beters te doen dan puzzels oplossen
Ik wil ook dat ze dat terugdraaien en mij niet meer lastig vallen

Gr kenny

Gewenste Oplossing:

Als ze mij niks meer toe sturen en niet meer lastig vallen met die boekjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement blijkt stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 21 september 2017 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement blijkt reeds stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is reeds stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kenny 2002