Klacht: Ongevraagd lid

op 26 mei 2020 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Mijn vader dhr A.M. Willems 15-3-1941
Heeft een telefoon aansluiting gehad bij premium 2 jaar geleden overgestapt naar kpn. Nu zie ik dat mijn vader al twee jaar automatisch abonnement betaald. Dat zou ik graag opzeggen, hoe pak ik dat aan?
Met vriendelijke groet,

Marla Willems
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Wanneer het opgezegd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 26 mei 2020 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ton Willems