Klacht: Ongevraagd een abbonement!!!

op 11 augustus 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Wij zouden een proefexemplaar ontvangen, maar bij ontvangst hadden wij geen proefexemplaar maar een abonnement en of wij het bedrag ad € 75,30 z.s.m. konden voldoen. Wij hebben meerdere malen per mail, per post en telefonisch aangegeven niet geïnteresseerd te zijn.

Gisteren hebben wij telefonisch contact gehad met Roniko BV, nogmaals ons verhaal verteld maar de hoorn werd op de hak gegooid.

Als de nota gecrediteerd wordt en aan ons wordt de bevestigd dat de abonnement is beëindigd!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

1 maand geleden - Geachte mevrouw Thakoerdat, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 16 augustus 2017 om 12:09 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Thakoerdat,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Asha80