Klacht: Ongeveer 18.200 resultaten (0,37 seconden)

op 04 december 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Zoveel klachten!! Hoe kan zoiets bestaan? Kinderhandel dat gesubsidieerd wordt door de staat! Wie controleert William Schrikker Groep op integer en met volle bewustzijn handelen op basis van de Nederlandse wet en regelgeving?

zie mijn zoekopdracht: https://www.google.nl/search?safe=off&biw=1309&bih=699&ei=jJwgWsijHsWSsAfbn474DQ&q=waarom+liegt+william+schrikker+groep&oq=waarom+liegt+william+schrikker+groep&gs_l=psy-ab.3…36697.37593.0.37864.5.5.0.0.0.0.52.230.5.5.0….0…1c.1.64.psy-ab..0.4.185…33i21k1.0.JGmDYf4R270

Zodra er 0 resultaten zijn op een Google zoekopdracht betreft: waarom liegt william schrikker groep

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 12 december 2017 om 15:51 geantwoord

We hebben het bericht van de heer Kassim gelezen en hij is geïnformeerd over de klachtenprocedure van de William Schrikker Stichting. De heer Kassim is van harte welkom om van deze regeling gebruik te maken. Hij kan een emailbericht sturen aan klachten@wsg.nu. De heer Kassim kan ook contact opnemen met het Advies en Klachtenbureau Jeugdzorg (AKJ), bereikbaar via AKJ.nl

Heeft op 12 december 2017 om 16:06 geantwoord

Ik heb de zogenaamde oplossing van WSG gelezen! Het is makkelijk om het probleem eindeloos door te schrijven naar andere afdelingen. Dit is geen oplossing en ga niet akkoord met WSG de probleem mijn probleem te maken. Het is en blijft een zielige op klaar lichte dag kinderhandel familiebedrijf! Iedereen weet maar niemand doet er wat aan!

Alle klachten die gemeld zijn door toofany