Klacht: Ongeval door opgekrulde deurmat bij AH XL Bevrijdingsplein Leiden

op 08 april 2013 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Op vrijdag5 April 2013, had ik boodschappen gedaan bij AH, het was rond de klok van 19.00 uur.Toen ik de winkel wilde verlaten ben ik gevallen over de inloopmat die los voor de deur ligt.(toen het sneeuwde ben ik ook al een keer gevallen door die mat dat heb ik toen doorgegeven maar ik had toen beperkt letsel.) Nu was het letsel zo ernstig dat er een Ambulance is gebeld. Ik heb een hersenschudding, pijn in mijn nek,een gekneusde pijnlijke pols,een zere knie. door dat ik op mijn hoofd viel, heb ik zelfs een kale plek op mijn hoofd doordat ik doorschoot naar de volgende mat bij de draaideur.Ik heb heel veel pijn!Waarom wordt die mat niet vast gelegd met bvb tape??Er zijn al zoveel mensen over gestruikelt

Ik ben van plan om een letselschade advocaat in te schakelen.
Of u moet zelf met een oplossing komen, en daarbij komt nog, we zouden afgelopen weekend er even tussen uit gaan,dat ging ook niet door.vanwege de hoofdpijn en omdat ik mezelf helemaal niet lekker voel.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door losse deurmat