Klacht: Ongeval door ondeugdelijke uitleg

op 30 april 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik kwam op 29/4/2016 voor het eerst om te sporten bij basicfit in Goes. Er is totaal geen uitleg gegeven over de werking van de apparaten. Toen ik gebruik wilde maken van de crosstrainer ben ik er met mijn voet tussen geraakt en heb hierdoor nu mijn linkervoet gebroken.

Ik wijt dit ongeluk aan het feit dat er helemaal geen enkele begeleiding is wanneer iemand voor de eerste keer komt sporten.

Als de geleden schade wordt vergoed. Daarmee bedoel ik de kosten die er gemaakt moeten worden om op mijn werk te komen daar ik mijn baan kwijt raak als ik daar niet heen kan komen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 mei 2016 om 07:38 geantwoord

Beste Dorien,

Bedankt voor je bericht.

Allereerst wat ontzettend vervelend dat jij jouw voet hebt gebroken. Er is wel degelijk begeleiding voor de eerste keer in de vorm van een \"kickstart\" http://www.basic-fit.nl/personal-training/kickstartsessie. Wellicht was dit niet bij jouw bekend.

Hoe vervelend ik het ook voor jou vindt, Basic-Fit is in dit geval niet aansprakelijk. Ik wens je heel veel sterkte en wens je succes met het herstellen.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 03 mei 2016 om 16:58 geantwoord

Afschuiven van het probleem. Er is door niemand in de vestiging geattendeerd op het gebruik van een personal coach of de kickstartsessie. Ook is hier niks over in een bevestigingsmail bij de inschrijving geschreven. Op dit moment zijn wij een stap verder gegaan met de klacht en ligt er een dossier bij de rechtsbijstand.

Alle klachten die gemeld zijn door Dorien10