Klacht: Ongeval bij 6 jarige zoon

op 11 juli 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Gisteren was het eindelijk zover, mijn man en ik gingen met onze 2 jongens van 6 en 9 jaar naar de Efteling. In de ochtend ging het al mis. Tijdens een rit in Joris en de Draak ging het goed mis. Er heeft iemand tijdens de rit een selfie o.i.d. geprobeerd te maken en zijn/haar mobiel verloren waardoor deze met een klap in het gezichtje van mijn 6 jarige zoon terecht kwam. Het voelde heel machteloos om je kind tijdens deze heftige rit bloedend en huilend naast je te hebben en niets te kunnen doen. Na de rit is de EHBO erbij gekomen en zijn de plekken gekoeld en is er een officiële melding van gemaakt. We kregen een kaartje waarmee we als troost 1 attractie zonder wachtrij konden bezoeken. Echter zat de schrik er bij mijn zoontje zo in dat hij bang is dat het opnieuw gebeurd en is de dag waar we zo naar uitkeren helaas niet geworden wat we er van gehoopt hadden.

Ik hoop dat de Efteling deze persoon die zijn/haar mobiel op komt halen, wijst op de gevolgen van deze ondoordachte daad. Niet alleen de plekken onder zijn oog, op zijn neus en op zijn schouder, maar zeer zeker ook de angst die hij heeft opgelopen. Ik hoop dat de Efteling nog beter gaat waarschuwen voor gebruik van mobiele telefoons tijdens achtbaanritten en nog beter controleren. En ik hoop dat zij wat tegemoed willen komen in de gemaakte kosten. Efteling is een dure aangelegenheid voor een gezin en aangezien we er een heel jaar naar uit hebben gekeken en het zo in het water is gevallen, hopen wij op een tegemoetkoming.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie de Hoog