Klacht: Ongeregeld

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou om 20:48 opgehaald worden bij glazenap tegelen, maar hij s niet gekomen ik heb terug gebeld en ze zeiden om 21:18 volgende bus en ik heb geacht tot 21.35 en ben K weg gegaan en heb K gebeld. Ik heb helemaal naar station tegelen moeten lopen voor de bus half uurtje lopen 20 min, bus chauffeur ging moeilijk doen dat K wouw instappen, ik vind het niet normaal dat ze me een uur hebben laten zitten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het allemaal beter geregeld is!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste Anoniem077, Uit jouw reactie maak ik op dat de avond niet geheel is verlopen zoals gepland. Kun je ons misschien vertellen wie 'ze' zijn en welke buslijn jou heeft laten zitten? Ik vermoed dat je een OV shuttle/avondvlinder of belbus bedoeld, maar dit kan ik uit jouw bericht niet echt opmaken. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ANONIEM077