Klacht: Ongeregeld

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou om 20:48 opgehaald worden bij glazenap tegelen, maar hij s niet gekomen ik heb terug gebeld en ze zeiden om 21:18 volgende bus en ik heb geacht tot 21.35 en ben K weg gegaan en heb K gebeld. Ik heb helemaal naar station tegelen moeten lopen voor de bus half uurtje lopen 20 min, bus chauffeur ging moeilijk doen dat K wouw instappen, ik vind het niet normaal dat ze me een uur hebben laten zitten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het allemaal beter geregeld is!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Anoniem077, Uit jouw reactie maak ik op dat de avond niet geheel is verlopen zoals gepland. Kun je ons misschien vertellen wie 'ze' zijn en welke buslijn jou heeft laten zitten? Ik vermoed dat je een OV shuttle/avondvlinder of belbus bedoeld, maar dit kan ik uit jouw bericht niet echt opmaken. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 08:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anoniem077,

Omdat we geen reactie hebben ontvangen, wordt deze klacht gesloten.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ANONIEM077