Klacht: Ongeregeld

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zou om 20:48 opgehaald worden bij glazenap tegelen, maar hij s niet gekomen ik heb terug gebeld en ze zeiden om 21:18 volgende bus en ik heb geacht tot 21.35 en ben K weg gegaan en heb K gebeld. Ik heb helemaal naar station tegelen moeten lopen voor de bus half uurtje lopen 20 min, bus chauffeur ging moeilijk doen dat K wouw instappen, ik vind het niet normaal dat ze me een uur hebben laten zitten.

Wanneer het allemaal beter geregeld is!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Anoniem077, Uit jouw reactie maak ik op dat de avond niet geheel is verlopen zoals gepland. Kun je ons misschien vertellen wie 'ze' zijn en welke buslijn jou heeft laten zitten? Ik vermoed dat je een OV shuttle/avondvlinder of belbus bedoeld, maar dit kan ik uit jouw bericht niet echt opmaken. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 08:53 geantwoord

Beste Anoniem077,

Omdat we geen reactie hebben ontvangen, wordt deze klacht gesloten.

^NT
Webcareteam Arriva