Mijn Klacht:
Onlangs heb ik een zorgwekkende ervaring gehad met een medewerker van Ziggo. Terwijl ik rustig de weg opreed om naar rechts te gaan, verleende deze medewerker mij geen voorrang en reed hij bijna tegen de zijkant van mijn auto aan. Vervolgens scheurde hij met volle snelheid om mijn auto heen. Dit gebeurde terwijl mijn dochtertje ook in de auto zat. Later, op een rotonde, bleef hij zich ongepast gedragen door zigzaggend van de linker- naar de rechterbaan te rijden, waarbij hij opnieuw bijna tegen mijn auto aan kwam. Het rijgedrag van deze Ziggo-medewerker is niet alleen schandalig, maar ook gevaarlijk voor andere weggebruikers. Toen ik Ziggo hierover benaderde, kreeg ik te horen dat er geen klachtenformulier is en dat ik geen verdere actie kon ondernemen zonder het personeelnummer van de medewerker, wat ik niet heb. Dit is onacceptabel.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat deze medewerker aangesproken wordt op zijn rijgedrag, aangezien dit niet de eerste keer is dat ik hem zie en het gedrag onaanvaardbaar is.


