Klacht: Ongepast rijgedrag van Ziggo-medewerker

marielledehaan88 ✓ Verified op 24 juni 2026 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Ziggo
Categorie Alles-in-1
Status Open
Datum 24 juni 2026

Een klant heeft een zorgwekkende ervaring gedeeld met een medewerker van Ziggo, die tijdens het rijden geen voorrang verleende en bijna tegen zijn auto aanreed. De medewerker vertoonde vervolgens gevaarlijk rijgedrag door zigzaggend van rijstrook te wisselen, wat de veiligheid van andere weggebruikers in gevaar bracht. Bij contact met Ziggo bleek er geen mogelijkheid te zijn om een formele klacht in te dienen zonder het personeelnummer van de betrokken medewerker.

Mijn Klacht:

Onlangs heb ik een zorgwekkende ervaring gehad met een medewerker van Ziggo. Terwijl ik rustig de weg opreed om naar rechts te gaan, verleende deze medewerker mij geen voorrang en reed hij bijna tegen de zijkant van mijn auto aan. Vervolgens scheurde hij met volle snelheid om mijn auto heen. Dit gebeurde terwijl mijn dochtertje ook in de auto zat. Later, op een rotonde, bleef hij zich ongepast gedragen door zigzaggend van de linker- naar de rechterbaan te rijden, waarbij hij opnieuw bijna tegen mijn auto aan kwam. Het rijgedrag van deze Ziggo-medewerker is niet alleen schandalig, maar ook gevaarlijk voor andere weggebruikers. Toen ik Ziggo hierover benaderde, kreeg ik te horen dat er geen klachtenformulier is en dat ik geen verdere actie kon ondernemen zonder het personeelnummer van de medewerker, wat ik niet heb. Dit is onacceptabel.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat deze medewerker aangesproken wordt op zijn rijgedrag, aangezien dit niet de eerste keer is dat ik hem zie en het gedrag onaanvaardbaar is.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 uur geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Ziggo
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht marielledehaan88

2 uur geleden - Ik vind het echt bizar dat je niet eens een klacht kan indienen bij Ziggo en als je ze belt ze dus ook letterlijk zeggen de klacht niet te kunnen aannemen. Met andere woorden het is prima dat medewerkers van Ziggo rondrijden met rijgedrag wat voor andere mensen levensgevaarlijk is. TOP!

Alle klachten die gemeld zijn door marielledehaan88
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie