Klacht: Ongepast gehandeld

op 18 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik ging vanmiddag maandag 18 september omstreeks 14:30 uur met mijn vriendin die nog net geen 18 jaar is wat boodschappen halen bij de AH Schouwburgplein 85 te Rotterdam. Bij deze boodschappen hadden we ook een fles wijn welke ik wilde afrekenen, ik wachtte op een medewerker om mij te legitimeren voor de aankoop van de fles wijn.
Nadat ik mij legitimeerde voor de wijn kreeg ik van een van de medewerkers te horen dat ik de wijn niet mocht kopen omdat mijn vriendin nog geen 18 jaar of ouder is, VREEMD!
Omdat ten eerste de wijn voor mij is en niet voor mijn vriendin en zei dus niks te maken heeft met de aankoop die ik doe.
In eerste instantie accepteerde ik het hele gebeuren maar het zat mij niet lekker, ik ben even later alleen terug gegaan naar dezelfde winkel om toch mijn fles wijn te kopen.
Echter een van de medewerkers vind het waarschijnlijk leuk om mij dwars te zitten en ik kreeg vervolgens wederom te horen dat ik de wijn niet mocht kopen, de rede….. De medewerkster zei dat ik eerder met een jonger persoon was en dat ik daarom de wijn niet mee kreeg. Ik zei dan kom ik nog later terug, waarop deze medewerkster zei dat ga ik wel beslissen of jij wel of geen wijn mag kopen.
Ik vind dit erg vervelend, mede omdat het niet uitmaakt met wie of hoeveel minderjarigen je alcohol gaat kopen, als er een persoon boven de 18 jaar is en deze persoon dus legaal alcohol mag kopen, heeft of hebben de andere personen niks met deze aankoop te maken.
Zelf regels verzinnen behoord niet aan uw personeel toe.
Ik werd asociaal en onbeschoft te woord gestaan.
Graag verneem ik van u wat u eraan gaat doen, daar ik het zeer vervelend vind wat er is gebeurd.

Daria Handziuk

Graag verneem ik van u wat u eraan gaat doen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DariaHandziuk