Klacht: Ongepast gedrag

op 07 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Heerlen stond ik afgelopen donderdag 04-08-2016 te wachten op de Veolia-trein naar Maastricht.
Aan de andere kant van het perron stond een intercity van NS klaar.
Een reizigster komt de trein uit met een gevonden portemonnee, geeft die aan een NS medewerker als zijnde gevonden.
Natuurlijk kijkt de medewerker of er een naam of iets dergelijks instaat.
Maar dan gaat hij die portemonnee, stukje voor stukje leeg halen en bekijken.
De pasjes, aankoopbonnetjes, geld, en noem maar op worden bekeken en aan een collega getoond.
Ik vind dit ongepast gedrag.
Je hoeft toch niet in het openbaar het hele hebben en houden eruit te halen.
Mij heeft dat behoorlijk gestoord.
Hoop dat de eigenaar/esse inmiddels haar spullen terug heeft.

Met vriendelijke groet,

Gonny Hertog

Gewenste Oplossing:

Dat zo'n voorval, als voorbeeld wordt gesteld, dit zijn zaken ,die echt niet kunnen. Neem gevonden voorwerpen in ontvangst en bekijk of er naam en adres in staat.voor verdere stappen. Maar geef in ieder geval geen reactie op spullen van een ander, zeker niet in het openbaar.
Andere spullen zijn privé.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 11 augustus 2016 om 12:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door a.hertog@home.nl