Klacht: ongeoorloofd incasso planning

op 21 december 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

er is opdracht gegeven om ondernummer 1750282 en 17057858 en machtigingsnummer 4414815684267580 en 4414816480466277 een bedrag van 337.50 en 343,oo euro af te schrijven ik heb geen vakantie geboekt en dit kom mijn niet bekend voor ik verzoek u om per onmiddellijk mijn rekeningnummer uit jullie incasso weg te halen en mijn naam uit jullie systeem weg te halen.

mijn rekening nummer volledig te blokkeren in jullie systeem voor altijd en wil en zal niks mee te maken willen hebben met adyen incasso.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 00:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Met de toegevoegde PSP nummers heb ik de status van de betaling na kunnen kijken en dit laat het volgende zien.
Betaling 1 is gedaan bij VakantieVeilingen.nl en de huidige status is Chargeback. Dit betekend dat het geld terug naar uw account is gestort.
Betaling 2 laat hetzelfde zien. Ook via de website vakantieveilingen.nl waarbij het geld op uw rekening terug is gestort.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door nvtindeze