Klacht: ongenoegen

op 31 augustus 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Gisteren 30 augustus was een regenachtige dag, dus ben ik met de auto naar de parkeergarage in Noordwijkerhout gereden. Bij de ingang kan je linksaf naar Dirk en Lidl en rechtsaf naar AH.
Aangezien Dirk goedkoper is en Lidl wegens verbouwing gesloten, ging ik toch door de regen ( paar honderd meter) naar Dirk.
Daar aangekomen waren er zowel binnen als buiten geen winkelwagentjes.
Aangezien ik mijn handen vol had: paraplu, Dirktas en handtas wilde ik toch een winkelwagentje. Ging naar de servicebalie, maar zij had het te druk. Dus vroeg ik een kassiere om een winkelwagentje te regelen. Ze riep personeel op. Ik wachten … wachten…. (wagentjes stonden n.l. in de parkeergarage) en ja eindelijk zag ik winkelwagentjes buiten staan ( waarom meteen niet binnen?)
Het vak van emmertje Griekse yoghurt was leeg, dus ik op zoek naar personeelslid en ja even later kwam er een grote kar met Griekse yoghurt. Vervolgens wilde ik een pak met 40 stuks groene theezakjes. Ook leeg. Weer op zoek naar personeel en ze vertelde me dat dit niet geleverd was, dus maar een onvoordelige verpakking van 20 stuks gekocht.. Richting kassa. Totaalbedrag Euro 5,70. Ik geef haar Euro 21,00 en ze geeft me 0,30 terug. Ik zeg ik krijg nog 15,00. Oja zei ze.

Ik vind de winkel in Noordwijkerhout ongezellig, te dicht op elkaar, slordig. Maar om nou iedere keer naar Noordwijk of Katwijk te rijden
vind ik zonde van de benzine. Ik woon n.l. in Noordwijkerhout. Noordwijk en Katwijk zijn prima winkels !!!

Goede service voor de klant. Er moeten altijd winkelwagentjes in de winkel staan, anders begin je al boodschappen te doen met ergenis.
De rest van een oplossing kan de winkel zelf wel bedenken !!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 14 september 2017 om 12:46 geantwoord

Klacht van Jalonzo

Daar aangekomen waren er zowel binnen als buiten geen winkelwagentjes.
Aangezien ik mijn handen vol had: paraplu, Dirktas en handtas wilde ik toch een winkelwagentje. Ging naar de servicebalie, maar zij had het te druk. Dus vroeg ik een kassiere om een winkelwagentje te regelen. Ze riep personeel op. Ik wachten ... wachten.... (wagentjes stonden n.l. in de parkeergarage) en ja eindelijk zag ik winkelwagentjes buiten staan ( waarom meteen niet binnen?)

Gewenste Oplossing

De rest van een oplossing kan de winkel zelf wel bedenken !!!

/////////////////

telefonisch contact geweest voor de oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Julia van de Graaf