Klacht: Ongemotiveerde nabetaling van Hertz italiana

op 21 mei 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 mei sleutels van Jeep ingeleverd op vligveld Ancona. Op de vraag van de medewerkster aan de balie of de tank weer vol was heb ik bevestigend beantwoord.Verder is er geen controle bij de auto geweest en ben dus vertrokken.Op 18.5 wordt er van mijn cr.card €50 door Hertz it. In rekening gebracht! Ik bestrijd dat dit nodig was:na h tanken heb ik van Jesi naar vliegveld Ancona (minder dan 10km)gereden! Na tel.gespr. met Hertz Ancona blijkt dat 6,35ltr. Diesel (+kosten?)zijn getankt. Dit beschouw ik dus als diefstal en zal nooit meer bij Hertz italiana een auto huren.

Gewenste Oplossing:

Ten eerste ik eis absoluut geen cent van de€50.
Ik zou tevreden zijn als er erkend wordt dat iemand bij Hertz een fout heeft gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 26 mei 2017 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Massimo1