Klacht: Ongemaakte kosten Bellen naar Buitenland

op 18 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 17 juli 2016 is de rekening van juli 2016, met een bedrag van 101,18 euro afgeschreven.

Op deze rekening staan 3 gesprekken naar Rusland die ik NIET gevoerd heb. Ik heb geen enkel contact daar. Ik heb mijn toestel niet uitgeleend gehad. Mijn toestel is nooit onbeheerd. En het toestel is ook niet verloren of gestolen geweest.

Het betreft de volgende gesprekken:
– 27-6-2016, om 12.12 uur. Duur gesprek: 10.56 min. Kosten: 11,94 excl
– 30-6-2016, om 9.39 uur. Duur gesprek: 6.14 min. Kosten: 6,81 excl btw
– 30-6-2016, om 14.24 uur. Duur gesprek: 14.24 uur. kosten: 13.53 excl

Het betreft telefoonnummer: 007(251)941-94.
Ik heb deze beller nu dat ik dit weet geblokkeerd.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Zij vertelden mij dat er op dat moment nog iemand belde over kosten van het bellen naar Rusland.

Ik heb deze kosten niet gemaakt en verzoek u vriendelijk, maar dringend deze kosten van 39,06 euro naar mij over te maken. Tevens verzoek ik u dit nummer op de fraude lijst te zetten en via de klachten na te kijken hoeveel andere klanten er gedupeerd zijn.

Ik hoop op een spoedige afhandeling.

Als ik het geld van de niet gevoerde gesprekken terug ontvangen. Het betreft het bedrag van 39,06 euro.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E Coenen