Klacht: Ongeluk a27

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 15-12 ben ik om 14:02 de 401 ingestapt vanaf bijster (breda) richting utrecht. De bus was al een kwartier te laat. Zou eigenlijk om 13:44 moeten arriveren op bijster. Vervolgens zit de A27 potdicht, wat er in resulteert dat ik samen met de andere passagiers momenteel (om 16:53) nog bij vianen moet arriveren. Mijn afspraak in utrecht heb ik gemist en het duurt waarschijnlijk wel nog 2 a 3 uur voor ik thuis ben. Ik kan eenmaal in utrecht waar gelijk terug. De trein was geen optie vanmiddag omdat ik dat niet ging halen. Nu snap ik ook dar arriva er niks aan kan doen dat er een ongeluk is gebeurt. Maar op de 9292 app stond niks vermeld van de A27 die afgesloten zou zijn. Terwijl ik er net via bn de stem achter ben gekomen dat het eerste bericht van een groot ongeluk al om 10:30 uur bekent was! Er is dus tijd genoeg geweest om dit duidelijk te vermelden in de 9292 app. Want als ik dot had geweten was ik de bus niet ingestapt.

Op dit moment is er niks meer aan te doe en wil ik gewoon naar huis. Maar een vergoeding voor al 3 uur reistijd, waar waarschijnlijk nog 3 uur bij gaat komen, vind ik wel op z'n plaats. Dit is namelijk een halve dag verspild!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 18:16 geantwoord

Beste J.J.Keizer,

Wat een vervelende situatie. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent.

Een ongeluk brengt helaas vertraging met zich mee. Je kunt hier voor een restitutieverzoek indienen via het contactformulier. Via de volgende link kom je meteen bij het contactformulier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm

Ik stuur je melding in ieder geval door in regio met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Onze excuses voor het ervaren ongemak.

^Jessica
Webcareteam Arriva