Klacht: Ongeloof

op 24 juni 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede morgen
Ik heb voor de zoveelste keer een bril van u gekocht, eigenlijk was ik wel altijd tevreden.
Behalve nu, ik heb mijn ogen laten testen en kreeg een glas advies en konijn montuur uitzoeken.
Ze vertelde mij dat ze niet meer belden als de bril klaar was maar we konden een afspraak maken.
Dus op de afgesproken dag gingen we naar de zaak om mijn bril op te halen zoeken en nog eens zoeken en de woorden van wat is u geboorte datum en wanneer had u de afspraak kreeg ik van de juffrouw die zich in het zweet had gezocht en na overleg met een collega vroeg ze hebben ze u niet gebeld ( nee niet dus).
De silinder van een glas was niet goed dus was weer terug gestuurd.
Nou ja niet leuk, en omdat ik niet goed ter ben is het een hele opgaven om naar de winkel te komen maar het was niet anders.
Toen ik uiteindelijk voor mijn bril ging voelde ik de spanning van het personeel, ook de behandeling was alles dan vriendelijk.
Ik kreeg mijn bril op en voelde gelijk dat er iets niet goed was mijn rechter glas liet een schaduw zien, toen ik er wat van zei kreeg ik een diepe zucht en de mededeling dat ik hem eerst uit moest proberen.
Nou dat deed dit ik dan maar.
Maar na twee weken ben ik terug gegaan met de mededeling dat het niet goed zat, natuurlijk kreeg ik weer een juffrouw die ik nog nooit gezien had maar ze was wel wie ik was geloof ik.
Na even gewacht te hebben kon ik mee voor een nieuwe meting.
Ik moest eerst weten dat ons (dus niet alleen mijn oog) rechter oog nooit meer als 75 sterkte kon.
Ik vroeg hoe dat kon, ja dat was nu eenmaal zo.
Na de meting die in mijn ogen slordig was en maar een paar minuten duurden dat ze het zou laten veranderen de juiste getallen weet ik niet zo.
Maar ze vertelde dat mijn linker oog zelfs beter was als de keren daar voor.
Nu heb ik het vertrouwen verloren en ik kan mezelf niet overtuigen dat het straks goed komt.

Natuurlijk heb ik me georiënteerd en navraag gedaan maar daar door ben nog meer ontevreden geworden vandaar mijn brief aan u.
Met vriendelijke groet.
Hanny Rongen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het gevoel heb dat ik niet voor de gek gehouden word.
En dat ik weer terug kan zonder het gevoel te krijgen dat ik lastig ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Specsavers

1 maand geleden - Goedendag, Bedankt voor uw e-mail. Echter kunnen wij uit uw bericht niet opmaken bij welke winkel u klant bent. Wij vernemen dit graag. Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door Hanny Rongen