Klacht: Ongelofelijk slechte comminucatie

op 13 september 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Heb maandag een laptop besteld voor 2359, dus zou hem Dinsdag krijgen. Kreeg hem niet binnen dus de eerste x de klantenservice gebeld ze zei dat er een foutje was en ik hem die avond nog zou krijgen. Die avond kreeg ik hem weer niet binnen en dus weer gebeld, ze hadden voor de 2de x op rij dezelfde fout gemaakt waardoor hij weer niet geleverd werd dus zou ik hem nu echt de volgende dag krijgen. Donderdag kreeg ik hem weer niet, terwijl ik hem echt nodig heb. De 4de telefoonhulp zei dat ik hem morgen dan nu wel echt ga krijgen, ik verwacht er maar niet teveel van.

Als ze de laptop morgen afleveren, en me compenseren met een vergoeding vanwege het lange wachten en loze beloftes.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

2 maanden geleden - Beste meneer Grevelink, Bedankt voor het schrijven van jouw review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat onze klanten enkele dagen moeten wachten voordat een product wordt geleverd. Natuurlijk werpen wij graag nog een keer een blik op het verloop van de levering. Daarna kunnen wij kijken naar een gepaste vergoeding. Je hebt op 10 september een bestelling bij ons geplaatst met de verwachte levering voor de volgende dag. Helaas bleek het pakket in het sorteercentrum vast te zitten. We hebben een nieuwe bestelling geplaatst en daar bleek ook het één en ander mis te gaan. Uiteindelijk is bij de derde poging op 14 september wel de nieuwe laptop geleverd! Natuurlijk willen wij jou van een gepaste vergoeding voorzien. 3 dagen wachten op een levering is niet de snelle service die wij onze klanten beloven. Het is zeker ook niet de service die je van Coolblue mag verwachten. De Klantenservice-afdeling heeft jou eerder een €10,- waardebon toegestuurd. Graag willen wij jou ook een gratis laptopsleeve toesturen. We hebben een aantal modellen voor jou geselecteerd waar je uit kunt kiezen: https:www.coolblue.nlvergelijken751455172298104210. Je kunt natuurlijk ook voor de andere kleurvarianten gaan van de drie gekozen modellen. Graag ontvangen wij een reactie of jij akkoord gaat met de aangeboden vergoeding. Je kunt jouw antwoord laten weten door op Klacht.nl te reageren. Het is natuurlijk ook mogelijk om dit privé door te geven. Dit kun je doen door een e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl met de verwijziging naar jouw review op Klacht.nl. Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Owenklacht