Klacht: ongeldige/foutive rekening

op 19 mei 2016 over Versio in de categorie Websites - Building en Hosting

L.S.
Op 13 januari 2016 ontving ik een email van Versio BV met een vordering van € 7.99 om mijn lidmaatschap voor een jaar te verlengen. Daarop verzocht ik Versio mijn lidmaatschap te beëindigen. Tot nu toe heb ik zeven maal tevergeefs getracht om per email contact op te nemen met Versio. Wel krijg ik dan een notitie dat er een ticket voor mij is aangemaakt om met behulp daarvan contact op te nemen. Dit werkt niet.
Op de site moet men dan een vraag intypen waarna men gevraagd wordt of men met een medewerker wil contacteren. Alsmen dat dan aanklikt begint hetzelfde opnieuw: vraag intikken – wilt u contact met een medewerker – aanklikken en terug naar vraag intikken etcetera.
Nu heeft Versio de zaak aan een incassobureau gegeven waardoor het bedrag van € 7,99 (+intussen € 0,02 rente) is opgelopen tot € 48,02. Het incassobureau heet DAS, vestiging Groningen ter attentie van de heer R. Beschi, dossiernummer: 2237572 KS.
Uit de emails van het incassobureau lijkt het of zij contact met Versio
hebben gehad maar het incassobureau reageert niet op mijn verzoek mij de contactgegevens van Versio te verstrekken zodat ik aldus met Versio kan communiceren.
Ik hoop dat deze onverkwikkelijke zaak spoedig opgelost kan worden mede daar het incassobureau intussen met deurwaarders dreigt en dit alles waarschijnlijk door een gebrek aan communicatie.
Met vriendelijke groeten,
J.D. Timp

Wanneer mijn lidmaatschap van Versio wordt beëindigd en de vorderingen worden ingetrokken

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Versio

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Versio nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hasse Timp