Klacht: Ongeldige weigering door UPS Access Point

op 22 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een paar dagen geleden heb ik mijn pakket afgegeven op een UPS Access Point, waarna deze verzonden zou worden naar een ander UPS Access Point. Dit pakket is de 19e aangekomen, waarna ik als verzender als enige geattendeerd werd hierop. Ik moest zelf tegen de ontvanger vertellen dat het aangekomen was, terwijl ik bij het verzenden wel haar email in moest voeren.

Nu staat er bij de trackingpagina dat het pakket aangekomen is bij het Access Point, en dat er daarna ineens een verzoek tot wijziging aflevering is? Dit komt niet van mij of van de ontvanger. Maar hierna is het pakket geweigerd en nu komt het weer terug naar mij. Dit betekent dus dat ik het pakket opnieuw moet verzenden als het uberhaupt terugkomt, en dat kost mij weer opnieuw geld.

Het trackingsnummer is 1ZN7L6T0YZ20005811

Wanneer er een reden is waarom het pakket geweigerd is, en de verzendkosten van dit pakket vergoed worden. En de ontvanger in het vervolg een mail krijg wanneer het pakket aangekomen is, aangezien dit de reden is dat er een emailadres opgegeven moet worden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 27 december 2017 om 08:10 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het UPS Access Point Team met referentie nummer 1-80346374936 . Zij zullen uw klacht gaan onderzoeken en zij zullen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opnemen aangaande uw klacht.

UPS Social Media Team,

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Alle klachten die gemeld zijn door Mrdegroot