Klacht: Ongekend

op 25 juni 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

kan het kloppen dat als je een medewerker telefonisch spreekt dat deze het recht heeft jouw te weigeren hun leidinggevende te spreken? heb gister een medewerker gesproken nadat ik erachter kwam dat mijn pakket voor de 2de keer incompleet is aangekomen, wilde iets bevestigen met een leidinggevende aangezien ik het moeilijk te geloven vind dat ik nogmaals het pak terug moet sturen en vervolgens weer opnieuw te moeten bestellen, als ik dit doe dan kan ik dit pak niet dragen op de bruiloft van mijn broer. maar de medewerker waar ik mee sprak weigerde mij een leidinggevende te spreken en vertelde mij dat ik maar een mailtje moet sturen.

wanneer ik mijn 5 delige pak compleet in handen heb voor de bruiloft van mijn broer of mijn geld terug krijg binnen 2 dagen van nu.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 25 juni 2016 om 10:08 geantwoord

Beste mijnheer de Groot,

Het spijt ons te horen dat uw kostuum niet volledig werd geleverd. Deze kunnen wij helaas niet voor u verzenden, omdat het bedrag hoger ligt dan het maximumbedrag voorbetaling na ontvangst. U kunt de bestelling zelf opnieuw plaatsen via onze website www.bonprix.nl. Indien u de bestelling niet meer wenst te ontvangen volstaat het om deze te retourneren. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk ene terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Heeft op 25 juni 2016 om 14:41 geantwoord

dit is GEEN oplossing ik ben NIET tevreden.

Bericht van Bonprix

6 maanden geleden - Beste mijnheer de Groot, Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent. Helaas kan ik de bestelling niet voor u plaatsen. Mijn excuses voor het ongemak. U kan de ruilbestelling steeds zelf plaatsen via onze site www.bonprix.nl Met vriendelijke groeten, Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door lightpheenix